Saturday, June 11, 2011

this is love

dugaan menimpa..
tapi aku akan tempuhi dengan tenang dan tabah
walau apa saja rintangan
aku akan lepasi
aku memohon padamu ya Allah

there's a lot of feeling now
i cant stop it
i cant control it
sometimes i loose control

aku sayang dia sangat2
xmampu utk kehilangannya
aku cuba sedaya yg mampu
semua ku lakukan hanya utk mu

she said 'I will do everything for you'
sangat menyentuh hati ku
mengalir air mata
xpernah aku rasakan ayat2 yg menyentuh perasaan ku
begitu hebatnya kasih sayang dia padaku
setiap bait2 perkataannya sangat memberi kesan terhadap kehidupanku

aku hanya bermohon agar dia sentiasa berusaha utk hubungan ini
serius and commitment
please baby,jgn takut akan kehilangan..
tempuh segala rintangan bersama
aku tetap bersama kau sampai ke mati ku
all out utk hubungan ini
aku sayang kau sampai aku mati

No comments:

Post a Comment