Monday, June 20, 2011

dia yg terbaik pernah ku miliki

oh dugaan demi dugaan..
kenapa dengan perangai aku?
mungkin inilah karma
yg selalu menidakkan perasaan seseorg dan perasaan itu menjadi milikku kini
baru ku mengerti perasaan mereka
Ya Allah,kau telah tunjukkan aku kekuasaanmu
aku redha dengan keadaan begini
dan aku akan tempuh dgn tenang dan sabar
insyaAllah.

sebabkan attitude aku mcm ni lah baby ku tidak senang dgn perangai aku
aku perlu lakukan sesuatu..aku boleh lakukan dan aku tau sbb aku pernah di sana
cuma aku harap bila aku di sana aku masih mempunyai kekuatan cinta dan kasih yg penuh ini
aku juga takut jikalau aku tidak mampu menangani attitude lama aku
tp aku yakin dengan ada nya baby ku yg tidak putus asa utk aku
aku pasti boleh lakukan dan aku tau aku menuju di jalan yg tepat

aku korbankan kebahgiaan aku demi melihat kau bahgia
aku lakukan apa saja demi melihat kau tersenyum
satu hari nanti aku akan pastikan aku lah org yg mampu membimbing kau
dan itu lah impian aku

relation kita hampir deengan 3bulan
byk dugaan menimpa tp aku tidak putus asa dan aku harap kau juga begitu
kita tempuh sama2 kita usaha sama2
kau byk membantu aku dalam kehidupan
alhamdulillah aku semakin yakin dan aku menjadi lebih baik dari sebelum ini.
aku tidak lalai dalam soal agama
aku tidak lagi bersosial
aku berterima kasih pada mu fatin aqilah kerna menjadi pemangkin dalam hidupku
dan terima kasih kerna membangkitkan harapan dan impian dalam hidupku yg selama ini kabur

tanya sama pokok apa sebab goyang
jawab angin yang goncang
terbang burung terbang
patah sayap diduga
seandainya rebah kau masih ada

No comments:

Post a Comment