Friday, June 3, 2011

Bittersweet

hye guys..kali ini aku mau cerita tentang pahit manis percintaan aku
oh tidak! haha yeah,pasal pahit manis yea kwn2..

untuk seketika aku termenung mengenangkan mata yg tak leh na tido (teresak2 LOL)
now sudah 2bulan aku bersama dengan FA.. dia seorang yang sgt tegas, n sgt lembut (di dalam..biasa la wanita :P ) jgn pkir lain suda ok :) sepanjang aku kenal dia,dia selalu mmbuatkan aku gembira tak terhingga wohoooo sambil melompat2 keriangan..dan dia always make sure im in the good condition..dia jaga kesihatan aku,makan minum aku..dia sgt hebat utk diriku..aku sayang dia sgt2!!!

hrmmm tapi sejak kebelakangan ini aku dan dia sering kali salah paham dan sering kali aje bergado (dush dush desyum desyum) penat jugak camni..kenapa sering bergado korg tanya?biasa laaa sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula pasangan bercinta hahaha start salah paham bermula dari perak hingga la semalam..

Ada je yg xkene...yg besnye..asal malam je gado asal mlm je gado haha tp bila siang xde plak na gado.. siang nye manis mlm nye pahit... its bittersweet ok :) aku sgt cintakan dia..aku sanggup buat apa saja demi dia..smlm la hari paling gila buat aku..xpernah aku lakukan nya begitu..kenapa aku buat camtu?sbb aku sangat cintakan dia..im proving my love to her! aku sanggup apa saja utk penuhi keperluan dia! im crazy rite? but its cool..its my first time..i like it..nti na buat lg bole?sorry sayang..i didnt mean it utk buat u serba salah..im just doin my best baby :)

u r d only one in my heart...if u xde, im just like a dead body without soul..soulless!
u r my soul,u r my life..
im praying to the god,u r my last love in my life! i wish!

tapi yg kesian nye kawan baik baby ku..always terperangkap di tgh2 bila pergadohan ini belaku..
aku minta maaf bangat yah! :) aku tidak bermaksud begitu..aku harap dia paham :)
sangat2 rasa bersalah..

aku just nak hubungan yg terjaga dan tidak berat sebelah..
semalam aku tidak mengambil kesempatan yg dia katakan
aku xpaham..haiya aku sgt xpaham..
xpernah aku rasakan cinta begini..
aku harap ianya kekal utk selamanya..

panjang da ni?membebel je aku ni..seronok x baca?haha cett apa pun xbole! haha

RADIN ADIPATI ♥ NOOR FATIN AQILAH
3 April 2011

baby,i love u so much :)

No comments:

Post a Comment