Monday, May 9, 2011

nota utkmu

hidup ini turun dan naik
setiap kejadian punyai hikmah
setiap keindahan punyai cerita
setiap tutur kata punyai berita

sayang, aku cinta padamu...
ungkapan dari hati turun ke bibir terus ke telinga si pendengar
betapa besarnya makna untuk ungkapan itu
punyai nilai yang sangat bermakna utk pengungkap dan pendengarnya

utk seseorang yang sangat bernilai dalam hidupku kini
FATIN AQILAH nama diberi
punyai sifat semulajadi
yg melengkapi diriku ini

sering membuat kan aku teruja utk mengetahui segala latar ceritanya
sering membuat kan aku tertanya2 adakah benar cinta kau itu milik aku

aku sangat bertuah benar kerna memiliki kau dalam hidupku
tidak pernah ku rasa kan cinta sebegini
aku mahukan setiap saat itu bersama kau
aku perlukan kau utk menjalani kehidupan seharian ku

oh iya begitu jiwang aku kali ini
kerna aku tidak dapat menahan gelora rindu yg berpanjangan ini bagaikan tiada henti
amek ko ayat power haha
but its true

rindu yang berpanjangan bagaikan tiada jalan mati...
setiap saat itu bagaikan bertahun-tahun ku meniti
aku tidak ragu perasaan ku ini terhadapmu
ku beri segala yg terbaik utk mu

dia membuat satu notes yg tak pernah aku terima daripada sape2 pun
dan notes itu membuatkn aku bergenang air mata (padahal menangis teresak2 :P )
kau sangat manis
cinta terbaik ku setakat hidupku ini
dan ku harap ianya kekal abadi sayang

aku takut kehilanganmu
aku takut kehilangan cinta mu
jgn dipersiakan aku


antara notes yg di cipta oleh sayangku di bawah

Kau boleh acuhkan diri ku, dan anggap ku tak ada. Tapi tak ‘kan merubah, perasaan ku, kepada mu. Aku mau mendampingi diri mu, aku mau cintai kekurangan mu, s’lalu bersedia bahagiakan mu, apapun terjadi, ku janjikan aku ada. Aku mau mendampingi diri mu, aku mau cintai kekurangan mu. Aku yang rela, terluka, untuk mu selalu~u~


oh i love u sayang

tiada kata yg dpt menggambarkan perasaan itu

No comments:

Post a Comment