Tuesday, May 3, 2011

Fatin Aqilah

siapa dia tu???
dia teman saya :)
Teman yang selalu buat saya terpesona, berdebar2 bila bertemu,
Teman yang selalu buat saya tersenyum sorg2, mengkhayalkan saya

kenapa jadi mcm tu??
entah,awak tanya la dia :P
bagi saya, dia seorang yang melengkapkan diri saya
bagi saya, dia seorang yang membuatkan saya tak terkata even saya byk ckp lol

apa persamaan korg??
tiada persamaan lagi setakat ini
cuma saling melengkapi :)
saya romantis dia tidak
dia setia
saya nakal :P
dia kuat cemburu tp dia kata dia bole control
saya kuat cemburu tp saya kata saya cuba kontrol haaa nampak?
saya sensitif
dia xkesah jek :p

bgtau skit2 je la ok :)
1st dating di genting
ohh ketika itu dia benar2 membuat saya jatuh cinta :)
im so in love with you, Fatin :)
thank you :)

saya tidak kesah dengan apa orang yang akan kata
atleast saya da gembira :)

woot woot gambar di genting




















oh oh




















cable car :)

No comments:

Post a Comment