Monday, October 3, 2011

6month :) i love u baby

sesi perkenalan...
zaman myspace lama gak tu :)
then jumpa sebentar di shah alam.
i think it was on early 2010
walaupun hanya 5minit
xnmpk muka dia sgt pn sbb dia xpandang aku langsung.maybe malu agaknya :P
xingat apa yg diborakkan
kemudian lost contact :(

on january 16 2011 , she add me on FACEBOOK
we start contact each other again
sms-ing, call-ing , facebook-ing, hehe
hari yg di nanti :)
27march 2011 hari yang di nanti
kami berjumpa around 12pm
lokasi : lot 10 btw aku nyorok dalam Zara hohoho
sbb aku da lama xjmpa dia
so perasaan malu tu ada
aku call dia tny di mana dia..then aku nmpk seorang gadis yg kecil molek
memakai dress belang hitam kelabu bersertakan tudung lilit kelabu dan biru di depan :)
sungguh menawan bdk kecil ini
lalu aku menegurnya
Hye fatin :)
senyuman dilemparkan olehnya
ternyata senyuman nya amat manis dan sungguh menawan
dengan gigi besinya yg cukup menambat hati seorg lelaki seperti aku

kami berjalan menuju ke pavilion
masing2 seperti tidak tahu hendak memulakan bicara
aku agak kaku sebab mungkin ada perasaan yg aku tidak pasti
dan kami berjalan menuju ke zebra crossing pavi
di saat itu terjadinya satu kejadian yg memastikan perasaan aku yg tidak pasti pada awalnya
perasaan itu berubah menjadi nyata
keselesaan bersamanya membuat aku jatuh hati
membuat aku rasa yakin dengan diri ku untuk memiliki sesuatu yang baru
kami berjalan ke sg.wang utk mencari sesuatu :)
tetapi tiada yg berkenan di hati
lalu kami menuju kembali ke arah pavi..
kami menonton wayang
dan setelah selesai menonton wayang
aku lupa kami lunch di mana hahaha maaf ye syg :P
setelah selesai aku menghantar nya pulang ke rumahnya seperti ku janji kan pada awal pertemuan itu :)

sepanjang selepas pertemuan itu aku mula kerap berhubung dengan nya
ternyata aku tidak mahu mengambil masa yang lama (gelojoh x kot) haha
malam 3hb itu tepat jam 1205 minit pagi aku meluah kan perasaan ku padanya
dengan selamba aku je la kn hehe
aku suka kau :)

dan kini sudah 6 BULAN bersama :) Alhamdulillah
byk lg yg harus kami tempuh
byk lagi yg harus kami lakukan
insyaAllah kalau jodoh xkemana
kita merancang tuhan yg menentukan
doakan lah kebahgiaan kami
semoga apa yg kami rancang terlaksana jua :)

Fatin, aku sayang kau sangat2.. terlalu besar cinta ini untuk aku tanggung seorang diri oleh itu kau harus la bersamaku untuk menanggung sama2 cinta kita ini.. sentiasa lah bersamaku sayang..

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete