Wednesday, September 14, 2011

i love u Noor Fatin Aqilah

wo ai ni , I love u, aku cinta padamu , aishiteryu,
ku sentiasa ucapkan itu padamu



setiap perkara yg terjadi sentiasa membuatkan aku jatuh cinta padamu..terima kasih kerana hadir ketika pelancaran album SALAM. kau lah yang terbaik dalam hidupku. aku melihat mu penuh dgn kasih syg. semangat ku membakar bila kau sentiasa di
sisi ku di hari yg penting itu..
aku cinta padamu.








setiap waktu itu sangat berharga bagi diriku..
melihat semua kepingan gambar-gambar
membuatkan diriku lebih berharga
jangan pernah tinggalkan aku cinta















merah warna darah cinta merah setia
jiwang sungguh kata-kata ku
tapi itu kenyataan yang aku hadapi
loyalty is my pride
i dont want waste my time anymore













percutian ke langkawi
itu lah kali pertama percutian yg aku lalui
bersama kamu setiap masa setiap saat
even ditemani kawan2 u
tp i tetap rasa hanya kita berdua sahaja di langkawi.. betapa indahnya percutian itu bagiku
tidak mampu ku ungkap dgn kata-kata
aku cinta padamu








gambar tercantik bagiku
semua mengatakan bagaikan ingin ke majlis pernikahan kami
insyaAllah bila dijodohkan Allah swt pasti kami bersatu
doaknlah yg terbaik utk kami berdua
jauhkan lah kami dari kesilapan yg boleh menghilangkan rasa cinta
aku mohon padamu Ya Allah..
ku berdoa
semoga hubungan kami direstui.
Amin...

No comments:

Post a Comment