Monday, July 4, 2011

3month full of happiness


oh sudah 3bulan aku bersama dia
pahit manis itu biasa bg ku
tapi yg membuatkn aku rasa betol2 bahgia
apabila aku yakin bahwa cinta dia itu milik aku
aku merasai cinta dari nya
begitu hebat cintanya sampai membuatkan ku
terpesona terkesima dan bermcm2 ter lg la hehe

so 3july 2011 genap 3bulan aku dan dia
aku meraikan 3bulan tu hehehe
meraikan kesabaran dan percintaan ini
cinta itu perlukan kesabaran
so mmg relate 2benda ini

pagi aku bgn, dalam kol 10pg..mandi2 then siap2..
aku kelur dalam 1030am..pegi basuh kete dulu..mesti cantik2 jugak kereta aku tu
sudah cantik kereta aku then aku pergi SACC utk mencari sedikit hadiah hehe
3kuntum bunga ros dan kinder bueno oh serta aku telah siapkn Sekeping kad cinta yg ku karang sendiri..ajaib sungguh keromantikan aku kali ini hahaha

then trus shoot ke rumah nya di pandan indah..
setelah sampai, dia turun dgn tudung pink,baju putih dan jeans serta sepatu kegemaran barunye..
oh begitu indah apabila dia melemparkn senyuman..
terpegun aku disitu..INDAH SUNGGUH SENYUMANNYA!
lepas juga rindu ku padanya..

perjalanan ke sogo dulu
mencari kain utk baju raya kakak nya dan kain bajunya juga hehe
seronok rasa nya perjalanan menemani nya..its perfect day
aku nampak dia sgt menyayangi ku
dan aku merasakannya hehe
jgn sebarang ketuk lg yea sayang ku hahaha

dan lunch di nasi lemak kopi tiam kot haha
sedap juga nasi lemak di situ

dan bermula la dating yg di rancang.. iaitu TUGU NEGARA hehehehe
oh sepanjang 24tahun aku hidup,itulah pertama kali aku menjejak kaki di situ
sama juga dgn dia,20tahun xpernah ke situ hahahaha
so kami pertama kali di situ..
sangat indah rupanya kawasan di sekitar itu
tugu negara yg indah
melambangkn semangat negara kita.
aku bangga dgn semangat pahlawan melayu kita
kawan2 boleh la pergi di situ utk melawat tugu negara ok.
xrugi oooo!
hehehe

sepanjang perjalanan kami penuh dgn gelak ketawa
ketawa sampai penat
tersangat gembira
n gembira itu xkn hilang2
setiap kali terigt pasti akn terkenang kembali kegembiraan itu
terima kasih syg utk cinta yg kau beri itu
begitu berharga dalam hidupku
im so in love with you baby

No comments:

Post a Comment